image002

Η MICHELIN ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ SACHSENRING

Η Michelin οδεύει προς τη Γερμανία και την πίστα του Sachsernring για τον ένατο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP™ 2018. Ο αγώνας Pramac Motorrad Grand Prix Deutschland θα φιλοξενηθεί στην πιο μικρή σε μήκος πίστα που θα οδηγήσουν οι αναβάτες σε όλη τη σεζόν.

 

Η σχεδίαση της πίστας των 3.671μ είναι αριστερόστροφη, αφού οι δέκα από τις δεκατρείς της στροφές έχουν αυτή τη φορά. Η σφιχτή της δομή σε συνδυασμό με τους αργούς χρόνους που σημειώνονται την καθιστά ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πίστες της σεζόν, καθώς έχει ό,τι χρειάζεται για να απολαύσει κανείς έναν έντονο αγώνα. Πέρυσι, η πίστα είχε ασφαλτοστρωθεί πλήρως και η Michelin συμμετείχε στον αγώνα με περιορισμένο αριθμό δεδομένων για τη νέα άσφαλτο, εξαιτίας των κανονισμών περί ηχορύπανσης που απαγόρευαν τις επιπλέον δοκιμές. Όμως, φέτος, η Michelin και όλες οι ομάδες διαθέτουν δεδομένα που είχαν συλλεχθεί από την περυσινή χρονιά.

 

Η μορφολογία της πίστας, παρότι προκαλεί πιο αργούς χρόνους, συνεχίζει να προσφέρει ένταση και ταχύτητα σε κάποιες ανοιχτές παρατεταμένες στροφές, οι οποίες πιέζουν περισσότερο τα ελαστικά σε αυτήν την πλευρά. Για να ανταπεξέλθει σε αυτές τις συνθήκες, η Michelin θα παρέχει όλα τα MICHELIN Power Slicks ελαστικά με ασύμμετρη σχεδίαση και για τους δύο τροχούς. Θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό, μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας, ειδικά σχεδιασμένα για τα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της πίστας του Sachsernring και τα ελαστικά θα φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας στην αριστερή πλευρά του πέλματος για να ανταπεξέλθουν στη μεγαλύτερη καταπόνηση από αυτή την πλευρά. Από την άλλη, λόγω της διπλής γόμας του ελαστικού, το μείγμα στη δεξιά πλευρά θα είναι πιο μαλακό για να μπορεί το ελαστικό να ζεσταθεί γρήγορα και να προσφέρει τη σιγουριά που χρειάζεται ο οδηγός για να βρει πρόσφυση στις τρεις δεξιές στροφές, ιδίως το πρωί που είναι πιο δροσερές οι συνθήκες στην πίστα του Sachsenring.

 

Στο παρελθόν, η πίστα περνούσε από τους δρόμους εντός και εκτός της πόλης του Chemnitz, που βρίσκεται στο ανατολικό τμήμα της Γερμανίας κοντά στις πόλης Dresden και Leipzig. Ωστόσο, η πίστα του Sachsenring άνοιξε το 1996 και φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix μοτοσικλετών το 1998, ενώ στη συνέχεια δέχθηκε αναβαθμίσεις και στις εγκαταστάσεις της το 2001. Λόγω της τοποθεσίας της ελκύει μεγάλο αριθμό επισκεπτών κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού σαββατοκύριακου. Παρόλα αυτά, είναι πιθανό να έχει βροχερό και κρύο καιρό. Λόγω αυτής της πιθανής απειλής, τα MICHELIN Power Rain ελαστικά θα είναι διαθέσιμα για να μπορούν οι ομάδες να ανταπεξέλθουν κάτω από συνθήκες βροχής. Θα διατίθενται σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς, με τα πίσω μόνο ελαστικά να είναι ασύμμετρης σχεδίασης με σκληρότερο το δεξί τμήμα του πέλματος.

 

Η Michelin και οι ομάδες του paddock θα ξεκινήσουν τις εργασίες τους την Παρασκευή 13 Ιουλίου με τα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών στην προετοιμασία τους για τον αγώνα των 30 γύρων της Κυριακής. Οι κατατακτήριες δοκιμές θα ακολουθήσουν το Σάββατο έπειτα από άλλα δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών που θα πραγματοποιηθούν την ίδια ημέρα. Ο ένατος γύρος της σεζόν είναι προγραμματισμένος να αρχίσει στις 14:00 (τοπική ώρα) το μεσημέρι της Κυριακής 15 Ιουλίου, ένας αγώνας που θα σημάνει το τέλος του πρώτου μισού του πρωταθλήματος, καθώς ένα σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα θα ακολουθήσει έπειτα από τον αγώνα του Sachsenring.

 

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

 

«Φέτος, πάμε στο Sachsering πολύ πιο καλά προετοιμασμένοι από πέρυσι. Δεν είχαμε καμία ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη νέα άσφαλτο πέρυσι, ενώ τώρα έχουμε πολλά δεδομένα και καταφέραμε να κατασκευάσουμε ελαστικά ειδικά για τις απαιτήσεις αυτής της ξεχωριστής πίστας. Η αντίθετη φορά της πίστας σε συνδυασμό με τις πολλές αριστερές και τις γρήγορες παρατεταμένες στροφές την κάνουν ιδιαίτερα πολύπλοκη τεχνικά αλλά και απαιτητική. Οι οδηγοί ξοδεύουν αρκετό χρόνο στο αριστερό άκρο του πέλματος του ελαστικού κι έτσι όταν έρχονται σε δεξιά στροφή, η συγκεκριμένη πλευρά του ελαστικού έχει χάσει αρκετή θερμότητα κατά συνέπεια πρέπει να ζεσταθεί άμεσα, συνεπώς χρειάζονται ένα ελαστικό που να ενεργεί εντελώς διαφορετικά στις δύο πλευρές του και να δίνει στους αναβάτες τη σιγουριά που χρειάζονται. Επιπλέον, αποτελεί μία πίστα που μπορεί να συναντήσει κανείς πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ κάποιες φορές, πολύ υψηλές, εάν υπάρχει λιακάδα. Οπότε, χρειαζόμαστε μία γκάμα ελαστικών για να καλύψουμε όλες τις εκδοχές. Η επιλογή ελαστικών που κάναμε για αυτή την πίστα στην αρχή της σεζόν βασίζεται σε όλους τους παράγοντες που ήδη ανάφερα και είμαστε σίγουροι ότι έχουμε φέρει τα κατάλληλα μείγματα γομών για όλες τις περιπτώσεις».